Detská stomatológia

Detský pacient je na našej klinike prioritou č. 1 Deťom venujeme maximálnu pozornosť a tomu zodpovedá aj materiálno-technické vybavenie, ktoré je na najvyššej svetovej úrovni.

Všetci dobre vieme, že už od útleho detstva si vytvárame vzťah k svetu na základe pozitívnych či negatívnych skúseností. Bohužiaľ, viac sa v nás uchová negatívny zážitok, a tým aj možné pretrvávanie strachu z ošetrenia po celý život. Práve preto by malo byť dieťa ošetrené bez bolesti, strachu a násilia.

Každé dieťa je osobnostne iné, a preto potrebuje čas, pokoj, trpezlivosť a jeho veku primerané vysvetľovanie. To všetko je u nás samozrejmosťou.

Na našej klinike sme pre našich malých pacientov zariadili samostatnú ambulanciu. Je zariadená moderne, prispôsobená potrebám detského pacienta ( prehrávanie rozprávok počas ošetrenia, používanie materiálov vhodných pre detských pacientov, rýchle a bezbolestné ošetrenie pomocou ozónu, lasera, atď. )

Často nás navštevujú deti poukázané z iných ambulancií, ktoré boli zaradené medzi “neošetriteľné”, a to nielen z Košíc a okolia, no dokonca aj zo vzdialených regiónov Slovenska.

Krédom našej detskej stomatológie je:
NIE JE NEOŠETRITEĽNÉ DIEŤA, ALE LEN VYSTRAŠENÉ DIEŤA A NERVÓZNY LEKÁR

Deti by mali začať navštevovať detského zubného lekára ( u nás doktorka s viac ako 18-ročnou praxou, ) už od skorého detstva pri prerezaní prvého zúbka. Predíde sa tým zbytočným traumám zo zubného ošetrenia. Pravidelnými preventívnymi prehliadkami dokážeme vyvolať pozitívne reakcie zo stomatologického vyšetrenia. Žiaden z našich malých pacientov neodíde bez malého darčeka za statočnosť.

Mliečny chrup ( detské zúbky ) sú základom pre zdravý vývoj trvalých zubov v neskoršom veku, ale aj pre celkový zdravotný stav dieťaťa.

DOHODNITE SI TERMÍN KONZULTÁCIE

Poskytujeme:

• detskú dentálnu hygienu + fluorizáciu
  • bezbolestné ošetrenie zubného kazu v mliečnom, zmiešanom aj trvalom chrupe ( laser, ozón, intralig. anestézia atď. )
  • extrakcie mliečnych a trvalých zubov
  • ošetrenie úrazov, opuchov a anomálií chrupu
  • ošetrenie ochorení jazyka a slizníc dutiny ústnej
  • ošetrenie rôznych mikrobiálnych a vírusových infekcií
  • zabezpečujeme kompletnú vlastnú rtg diagnostiku
  • diagnostika “neviditeľných” zubných kazov pomocou detektora kazu SIROInspect
  • chirurgické ošetrenie neprerezaných zubov ( patefakcie, chirurgické extrakcie, atď. )
  • pečatenie zúbkov ako ochranu mliečneho a trvalého chrupu